møbler til leiligheten

Hva mer kan jeg egentlig si enn, OMG!? Jeg fant nettopp drømme-møblene mine til leiligheten, å dette er møbler som er mulig å få tak i! Her har du akkurat min type stil når det kommer til møbler, luksuriøst og sofistikert, i kalde farger. Skikkelig prinsesse-møbler mildt sagt. Møblene er bestillingsvarer som jeg har fått tak i fra en dansk kjede som leverer til Norge (takk Gud for det!). Jeg tenker at jeg unngår å komme ut med navn får jeg faktisk har kunnet sett kvaliteten med egne øyne for sikkerhets skyld, men jeg kan ikke tro at dette kan bli noe feil. 

 

Jeg skulle så ønske vi hadde mer denne type møbler i Norge. Muligens vi har det, men jeg har ikke funnet noe enda så tips meg gjerne om du sitter på mer informasjon. Jeg har funnet en butikk i Oslo som jeg er blitt helt forelsket i, kjøpte et speil (SE HER) der for litt siden som jeg er helt forelsket i. De har både sminkebord av speil, nydelige lysekroner, dekorasjoner osv. men møbler i denne sjangeren mangler de…

Enda litt usikker om jeg skal ta sofa eller stoler i første omgang. Frister å ta begge, men har ganske så begrenset med plass som gjør at en av dem må nok vente til ny leilighet i framtiden. Hvilke hadde du valgt? 

 

xoxo ♥ 

2 kommentarer
    1. De var veldig ja glamorøse, noe som sier meg at du nok liker den Italienske stilen, jeg har noen venner( eller hadde siden jeg ikke får ha kontakt med de) som er fra Italia og de har / hadde den stilen, så et tips kan være å ha øye opp for en eller annen italiensk møbelbutikk i Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg