uken som gikk

Reklame | Leading Light Bergen, Stenehjem.portrett, Femmeluxfinery

 

AKKURAT NÅ: 

I skrivende stund så sitter jeg på jobb. Jeg har drukket en stor kopp kaffe som jeg kjøpte med meg i håp om å våkne litt på jobb, samtidig som jeg har sittet å sett på Paradise Hotel. Det å kjenne folk som er med på programmet gjør det så mye kjekkere å følge med. Så nå sitter jeg bare å slapper av mens vi venter på at det plutselig skal hoppe inn noen kommende kunder. Det er ganske typisk at det er stille på mandager, så jeg forventer ikke at det skal komme noen med det første. Jeg har også opplevd en hel dag på jobb uten en eneste kunde, så jeg forventer ingenting. Jeg har vært ute å tatt bilder med @stenehjem.portrett i hele dag, så jeg har ikke kastet bort sminke heller. For min del går det fint med en rolig start på uken. 

 

UKENS TANKE: 

Hvem skulle tro dette, men etter 1. uke i Bergen så har jeg faktisk tenkt tanken på å flytte hit. Det er faktisk ganske utrolig at jeg i det hele tatt er innom tanken ettersom jeg har vært så fast bestemt på at Oslo er plassen for meg. Det er ikke tvil om at jeg elsker Oslo, men jeg har virkelig fått et nytt syn av Bergen på denne turen. 

 

UKENS FAVORITTPLAGG: 

In love with this dress ♥ (LINK HER)

 

 

UKENS SERIE:

Jeg har blitt helt hektet på The Real Housewives of Beverly Hills. Jeg begynte på sesong 8, å ble ferdig med denne på søndag. Jeg er litt usikker på om jeg skal gå tilbake til sesong 6, som er det lengste jeg kommer bak på Sumo, for i sesong 9 så er det bare 8 episoder ute så langt. Har dere sett serien?

 

UKENS HØYDEPUNKT: 

Min første tatovering ♥ Jeg passer å den som babyen min. Vasker og smører den inn hver dag, samtidig som jeg føler at jeg titter på den hele veien. Det er litt som om når noen forlover seg og vil at alle skal se det uten at du trenger å kommentere det, der har du meg og tatoveringen min. Haha! Så nok en gang stor takk til @leadinglightbergen som tok meg godt imot av @emanuelpolotattoo. De fikk meg virkelig til å føle meg som en Queen.

 

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: 

Hehe, de må nok være det at strippeklubben i Bergen er fratatt skjenkerett pga. underholdningen deres. Mange stilte spørsmål til innlegget (LES HER) jeg skrev om dette pga. de hadde vært på klubben å drukket. Slik som det er laget til er at det er VIP området en ikke kan ta med alkohol, altså der privat showene pågår. Samtidig så stripper ikke jentene av seg alle klærne på sceneshowet, noe som mange har lagt merke til. Selv så hadde jeg likt å kunne tatt med meg alkoholen inn hvis jeg hadde kjøpt et show som varte 1.time f.eks. 

 

UKENS SANG: 

Ego – Chris Loco, Raye

 

UKENS FAVORITT-BILDE:

Bilde tatt fra Instagram-kontoen min – @christinalegreid

 

 

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. Hvor mye tar de så av seg på scenen ?
      Og hva med når man selger champagne sitter man så ikke i privateroom??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg