UKEN SOM GIKK

Reklame | Femme Luxe

AKKURAT NÅ: God kveld babes. Jeg kom faktisk nettopp inn dørene etter å ha vært i den andre leiligheten for å hente det siste som lå igjen ettersom det er visning på den i morgen. Vi har jo nemlig ikke fått oss vaskemaskin i denne leiligheten før torsdag som kommer, så vi har måttet dra til den gamle for å vaske klær, så det har vært litt stress. Jeg ser frem til å bli kvitt noen eksta nøkler og bare ha en leilighet å fokusere på.

UKENS TANKE: Jeg brukte mange netter på for og imot når det kom til bloggen, for jeg var ganske usikker på om jeg skulle gå over til bare YouTube og Onlyfans en stund.

UKENS CRAVING: Melk, overraskende nok. Haha! Det er noe med å drikke melk om morgenen etter å ha vært ganske så full dagen før, da kan jeg drikke en hel kartong alene. Men det er bare når jeg har hangover eller har drukket ekstremt mye dagen før.

UKENS FAVORITTPLAGG:

Kjole HER

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg fant endelig motivasjonen og inspirasjonen til å starte å blogge igjen, samtidig som jeg føler at tomrom i livet mitt er blitt fylt.

UKENS SERIE: Game of Thrones

UKENS FAVORITT-BILDE: Et av mine første bilder etter jeg ble brunette. 

UKENS STRIPPE OPPLEVELSE: Det er faktisk sykt artig å se kunder som prøver å være som mennene på serien EXIT, men som feiler så ekstremt. Vi har slike kunder også som kunne bli tatt rett ut fra serien, å dem er ikke i nærheten av disse unge “wannabe-ene”. Haha!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg ble syk i midten av uken, noe som hindret meg i å kunne jobbe den ene dagen som kunne utgjort mye når det kom til lønna mi sist uke. Var en ganske rolig uke sist uke, så kjedelig når en er syk på de dagene som viser seg å være bra.

UKENS SANG: Heartless – Dipo, Morgan Wallen

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

LEGGE NED BLOGGEN?

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. lurer på om du er fornøyd med puppene dine nå etter operasjon nr 2? hvordan har tiden vært etter, og er resultatet blitt bra? Kommer du til å operere de flere ganger, eller operere noe annet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg